ellenloopt.reismee.nl

Emilia Romagna

Zo, Lombardije ben ik uit en de eerste 100 km in mijn zak. Zit nu heerlijk aan de cappucino, eigenlijk al mijn tweede. Het smaakt heerlujk en ik heb het verdiend. Het is nu 3 uur en ik heb net 25km over een afsluitdijk gelopen. Alleen maar alsfalt, niemand te zien alleen een rechte weg. Geen beschutting, geen taverne en op hrt laatst langs en drukke weg. Ik ga ju nog een uurtje wandelen en dan ben ik in de volgende herberg. Vannacht was ik in een hele grote, een middeleeuws bouwwerk dat tot herberg verbouwd was. Ik ben ontvangen door de burgrrmeester.

Benieuwd wat me straks te wachten staat!

Ps. Ik haal niet alle tikfouten eruit. Als ik denk dat het te begrijpen is, laat ik het staan. Ik word al een beetje lui ...

Reacties

Reacties

Paul

Jeetje, een afsluitdijk midden in de Povlakte, dat verwacht je niet. Maar ja, rondom het IJsselmeer hebben we wel langere dijken gehad. Veel plezier, doe de groeten aan de sindaco (burgemeester).

Karen

Dat klinkt al als een echt avontuur! Doe je best!!
????

Just

Hi Ellen, dat ziet er nu nog uit als oer Hollandse polderwegen. geen heimwee zullen we maar zeggen, ciao!

Ans

Hoi Ellen, On the road again. Goede reis.

Cora

Tja, ik vond de Povlakte al zo saai om door heen te rijden, laat staan als je het lopend moet doen.
Hopelijk wordt het snel mooier en minder asfalt.

Veronka

In je eigen tempo wandelen en aan de 2e capu zitten voor het laatste uurtje klinkt goed. Op zo'n snoeirechte dijk zul je wel hard hebben doorgestapt, om hem snel achter je te krijgen. ???????? Je hebt goed weer vlgs de meteo. ????

Leon

Ken je deze gids: http://www.wandelmagazine.nu/boeken-overzicht/wandelen-over-de-povlakte. Te laat natuurlijk om nu nog profijt van te hebben. En waarschijnlijk volgt deze gids ook niet de Via Francigena. Maar is dat erg? Jaren geleden heb ik door de Po-vlakte gefietst en ik vond dat toch wel iets hebben.
Het ga je goed.
Leon

Annemiek

Een hele fijne wandeltocht, en het is zo leuk je avonturen te kunnen volgen zo! Succes.

Marja

wat een avontuur Ellen ...... héél wat anders denk ik dan naar Compostella ..... succes verder !!!

Ricky

Hoi Ellen zo te lezen is het ook genieten. De koffie is in Italië altijd goed hè! Heb je een app gestuurd weet niet of je die kan lezen maar ik dacht aan 200 km maar daar ben ik te voorbarig mee geweest. Veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!