ellenloopt.reismee.nl

Lazio II

Wat een dag! We vertrokken rond 8 uur. Het was nog maar 14 graden. Het bleef maar koud, de zon was niet te zien. Wat we wel zagen was een groep vsn ong. 200 pelgrims op weg naar Rome. Het kostte veel moeite ze in te halen. Vooral omdat we op een grindweg liepen. Veel stof!! Daarna zagen we een gezin met drie kleine kinderen, ook op weg naar Rome!! Uiteindelijk zijn ze in dr dezelfde herberg als wij aangekomen. Uiteindelik liepen we nog in de zon, maar cvanavond ging hrt weer regenen. De voorspellinfen zijn nirt goed, koud en vanaf grt weekeinde regen.

Lazio is ook mooi, steeds vlakker, grote veleen mrt graan en veel bos. Mooie bloemen en heerlijke vergezichten

Maria

Hernia wel afzien he?

Maria

Ik bedoelde; het is wel afzien he?
Succes!!

Ellen W

Top Ellen. Fijn dat je medereizigers hebt waar je lol mee hebt. Doe de Pope de groeten als je er bent.

Marja

Wat een verhalen ..... ik "hang aan je lippen" .... nou ja aan je geschreven woorden eigenlijk .....

Tineke

Wel gezellig om 'mede' lopers te hebben. Zeker als je er nog lol mee kunt maken. Zet 'm op voor de laatste dagen.

Elly

Ik duim voor je dat het weer meevalt. Helaas kan ik van hieruit ook geen warmte die kant opsturen ????

veronka

De kou en regen plaagt ons hier ook, maar ik kan de buitendag inkorten. ;-) Het zonnetje komt er bij jou iig ook weer aan. Hoeveel km nog? Veel plezier! x

Cora

Jammer van de kou. Maar het kan nog erger. Hier winterjassen en handschoenen weer!
Zo te lezen wordt het nu drukker met de pelgrims en leuk dat je nu samen kunt lopen met anderen.
Nog veel plezier tijdens het laatste traject.

Annemiek

Zet ' m op nog een klein stukje. Dat de zon maar mag gaan schijnen!! Nog hele fijne memorabele wandeldagen!!