ellenloopt.reismee.nl

Parma

Sinds gisteren loopt het veel beter. Het gaat op en af, de eindeloze rijstvelden zijn verdwenen. Hartelijke dank voor alle lieve woorden ter bemoediging!! Gisteren ben ik een pelgrim tegengekomen en vanavond hebben we ook dezelfde herberg. Er is ook nog een derde pelgrim, ineens wordt het druk! Maar gelijk een stuk gezelliger. Het weer is prima, de hele dag zon en rond de 25 graden. Het eten valt een beetje tegen, niet alle Italianen zijn goede koks! Morgen gaat het steil de bergen in, ben benieuwd hoe het gaat.

Reacties

Reacties

Elly

Fijn dat het beter gaat Ellen! En gezelliger ook. Ik heb net een Italiaanse kookworkshop gevolgd, ik stuur de recepten wel naar die koks daar ????

Paula

Tja,.... Ik had niet helemaal door hoe je blog werkte. Dacht dat ik een mail zou krijgen als je iets op je blog had geschreven. Ik heb je gisteren gewoon geappt. Maar het goede nieuws is dat ik gekeken heb op je blog en helemaal bij ben. Je hebt de lange reis zonder veel problemen gemaakt. Moest wel bijna in een sushi bar slapen. Vervolgens dacht ik even: is ze wel in het goede land? Je liep over de afsluitdijk en langs rijstvelden. Dat allemaal in Italië. Vandaag start je met klimmen, veel succes!!

Christel

Behalve enorm genieten is het soms natuurlijk ook doorzetten en bikkelen????.
Succes in de bergen?
Leuk dat je af en toe een berichtje stuurt

Ans Schmetz

Hoi Ellen, dat is gezellig, een beetje gezelschap. 3 is druk! Dat klinkt leuk. gaat het lopen goed?

Maria

Wst goed van je El, heb bewondering dat je dit zo in je uppie doet!!
En zeker leuk als je dan wat gezelschap onderweg tegenkomt! Veel succes!

Paula

Kijk ik weet nu hoe het met, heb vandaag al je blog gelezen. Misschien was het wel prettig dat het mistig was en je niet kon zien hoe hoog je aan het klimmen was. Helaas was het door de mist ook glad en dat is eng, maar je hebt het gered! Geniet nog even van je mooie slaapplaats.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!