ellenloopt.reismee.nl

Apennijnen

Vandaag 600 m. omhoog gelopen. Wat is dat veel!! Sons ging het zo steil, dat ik blij was met mijn stokken. Helaas was hrt erg mistig. Mijn reisgids was lyrisch over de mooie uitzichten onderweg, maar ik heb dus niets gezien. Door de mist was het pad erg nat. Dus ook de stenen. Ik lette goed op, dat ik niet over de stenen zou uitglijden, toen lag daar een gladde tak. Pats, Ellen in de bosjes. Niets gebeurd, geen publiek, dus het was niet erg. Onderweg nog een verkeerd birdje, waardoor ik heb lopen dwalen. Mijn telefoon gps kan vaak geen signaal ontvangen. Dan mort ik op mijn orientatiegevoel lopen. Dat gaat vaak mis. Uiteindelijk komt alles goed en heb ik een prima b&b gevonden. Geen herberg vanavond, maar een schone kamer. De afgelopen 2 nachten was het een vieze bende. Geel/groen uitgeslagen douches en plakkende vloeren. Allemaal niet zo erg, hrt is een bed voor 5 euro, maar nergens je handdoek kunnen drogen omdat alles roestig is ... Vandaag is het koud en nat, wel zo prettig na de 25 graden van afgelopen dagen. Morgen naar de top van de Apennijnen!!


Reacties

Reacties

Anke Versteeg

Zooo spanning en sensatie Ellen. Vallen, verdwalen en toch komt alles weer goed. Ga zo door en geniet ervan. Groetjes, Anke

Marja

pffffff .... spannend hoor ...... morgen weer beter en droog hoop ik !!!!!

Ans Schmetz

Hèhè, jeetje, even uitpuffen zeker. Goed gedaan Ellen! Ik vond het al spannend om te lezen. Heerlijk om dan nu in een fijne b&B te zijn lijkt me. Op naar de top morgen. groetjes

Tineke

Spannend is dat over die spekgladde paadjes, maar je bent er goed afgekomen! Succes morgen met de beklimming. groetjes

Elly

Met recht een avontuurlijke tocht Ellen, maar gelukkig eind goed, al goed!

Marja

Spannend Ellen. Je bent een kanjer!!

Cora

Pittig hoor! Doet mij denken aan de keer dat wij geen pad meer zagen in Frankrijk en tegen de helling op moesten lopen. In je eentje is het nog spannender!

Maria

Wat ben je toch n bikkel! Zelfs in deze omstandigheden (ik zou gek worden van zo'n vieze douche etc)
Als jij t niet haalt ....... succes verder, en geniet zoveel mogelijk!!! ????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!