ellenloopt.reismee.nl

Lucca

Lucca!! Puccini-stad in de Toscane. Maar veel te druk, ook al 's morgens om 11 uur. Pelfrimsstempel gehaald in de Dom en nu weer op pad naar buiten. Hele mooie stad, door de porte donati naar binnen en door de porte elisa weer naar buiten. Het us hier één groot openluchtmuseum.

Paula

Lucca is zo'n mooie stad! De foto die bij ons in de keuken hangt is in Lucca gemaakt. Heel veel jaren geleden, toen Toscane nog in opkomst was bij de toeristen. Ik denk dat het inmiddels een drukke toeristische stad is geworden. Een soort Delft in het voorjaar met mooi weer op zaterdagmiddag....... (ik was vanmiddag in de stad en vond het te druk). Maar jij hebt je stempel, je mag weer in alle rust verder wandelen. Ik was na mijn stadsbezoek rustig in de tuin gaan zitten. Maar ik had in de ochtend wel gewandeld, toch nog goed bezig geweest.

Ellen

Ja, inderdaad, hordes toeristen. Maar erg mooi, net een openluchtmuseum.
Fijn dat jullie ook zulk mooi weer hebben!! Nog 400 km te gaan!!

Karen

Gaat lekker daar!! Leuk, hoor. Je bent echt m'n stoerste tante ever!! ????????

Ricky

Ha die Ellen, wat een avontuur waar jij mee bezig bent. Hopelijk wprdt het weer net zo mooi als hier vandaag. Wij zijn in de Betuwe geweest, al veel bloesem. Heerlijk in korte broek gelopen. Jammer dat het eten tegen valt. Wij hebben daar juist heerlijk gegeten!
Lieve groet Ricky

Veronka

Goed bezig, Ellen. In Toscane heb ik in de 80-er jaren een deel van m'n hart verloren. Zo prachtig. Voordat de beslissing voor onze huidige plek genomen werd, was Toscane één v/d mogelijkheden. Voor mij echter veel en veel te heet. Je loopt nu al iets meer "langs" de kustlijn en daar komt hopelijk ook een wat frisse bries langs. Dat loopt lekker. Veel plezier!