ellenloopt.reismee.nl

Lazio I

Met een lach en een traan heb ik vandaag afscheid genomen van de Toscane. Ik heb ong 400 km hier gewandeld en vooral de laatste dagen is hrt erg goed bevallen, hele mooie panorama's, 360 graden, alles mooi!! Het wordt steeds platter, de heuvels verdwijnen langzamerhand. Ik loop al een paar dagen met Johannis en Doris uit Duitsland. Erg gezellig, en veel lol onderweg. We zijn nu in Proceno aanbeland. Ern dorp met 700 inwonets. Omdat het 2e Paasdag is, is alles dicht. Gelukkig heeft de herbergier ervoor gezorgd dat we bij de kruidenier boodschappen konden doen. Hij was wel aardig, in tegestelling tot personeel in restaurants, herbergen. Ze doen net of ze je nirt zien en zeggen geen boe of bah. Ook wordt heel slecht Engels gesproken. Dat maakt het allemaal niet makkelijk. Maar dat was in Spanje ook zo.

Het weer blijft mooi, de zon schijnt dehele dag. Maar vandaag hadden we een frisse wind. Gelukkig is de wind gaan liggen en zitten we nu in de zon. Nog 8 etappes te gaan en 170 km. Tot nu toe geen blaren of andere ongemakken!

Gisteren was ern zware etsppe, 35 km en de laatste 8 km strak omhoog. En ook geen restaurant of water te zien. Echt afzien!! Gelukkig hebben we weer eens lekker gegeten.

Op naar de laatste loodjes!!

Elly

Je gaat goed Ellen! Wel gezellig dat je wat meelopers ontmoet hebt. En Duits is voor jou geen probleem ????.
Veel succes met de laatste 170 km. (Ik vind dat op zich al een hele hoop km's ????)

Jeroen

Leuk om te lezen Ellen! Het ziet er ook mooi uit (zoals verwacht ;-)). Succes en veel plezier met het 'staartje'.