ellenloopt.reismee.nl

Lazio III

Het leven van een pelgrim is soms niet makkelijk. We staan vroeg op, rond half 7. Op weg zonder goed ontbijt. Het is dan vreselijk koud, ergens rond de 5 graden. Het duurt lang voordat de zon warmte geeft en geen koffir ondrrweg. De wind komt direkt van dr Noordpool en waait hard. We wandelen veel op grindwegen en dat geeft veel stof. Soms houden de chauffeurs daar geen rekening mee en happen we veel stof. Gelukkig is het steile klimmen en dalen voorbij. Ik mort ook zeggen dat ik daar zo langzamerhand geen puf meer voor heb. Ik ben nu 26 dagen ononderbroken aan de wandel en heb 700 km gelopen. Nog rond de 100 te gaan en nog 5 etappes. Ik verheug me erg op de binnenkomst in Rome.

Het is zo jammer dat er weinig mooie Italiaanse mannen te zien zijn. De meesten hebben ruim overgewicht en het knappe is ergens onderweg verdwenen.

Ook de steden vallen een beetje tegen. Als je niet in de toeristenplaatsen bent, is het vaak slecht ondethouden, vervallen en kleurloos. De natuur is prachtig, maar de Italianen gooien nog steeds van alles in dr natuur. Zo jammer! Ligt er ergens ineens een vrieskist!!

Toch heb ik er elke dag weer enorm veel zin in en vind het steeds weer spannend wst ik allemaal ga zien.

Ik weet nirt hoe ik hiet foto's moet bijvoegen. Zie foto's

Reacties

Reacties

Elly

Aha Ellen, nu snap ik het. Dat wandelen is dus maar bijzaak, je ging voor de mooie Italiaanse mannen! Misschien in Rome? Daar zijn ze iig wel opdringerig ????

Maria

Hoi, ik had nog twijfels om t ook te doen, maar als er niets eens mooie mannen zijn.....

Is er nog wel iets van je overgebleven?? Zonder fatsoenlijk ontbijt, weinig lekker eten en dan al 700 km
In je benen??

Ik hoop dat de laatste 100 nog wat aangenamer worden! Ik bewonder je doorzettingsvermogen!!
Veel succes !!!!

Veronka

De laatste loodjes, Ellen, en dan heb je een prachtige tocht in je benen en geheugen. De plaatjes zijn iig wèl mooi en misschien komt in Rome alles wel samen: lekkere ontbijtjes, kopjes koffie op een terras met natuurlijk die op Vespa's langsscheurende mooie Italianen. Suc6!!!

Paula

O jee, ik had een paar dagen niet gekeken en je hebt de afgelopen dagen veel stof gehapt en het kou geleden. Er zijn meer pelgrims op je pad. Wie weet worden dat er de laatste dagen nog meer! Gezinnen met kinderen is wel bijzonder vind ik. Ik vind het bijna vreemd dat je over 5 etappes het einddoel hebt gehaald. Ik ben gewend aan een Ellen aan de wandel..... Wandel en geniet van de laatste 100 km. Ik gun je een lekker zonnetje, maar de koude wind waait nog steeds over Europa.

Christel

Ha Ellen

Wat een prestatie 700 km al afgelegd in 26 dagen!! Wauw heee. En er dan nog stedds zin in. Stoer hoor!!! Over een paar dagen dus Rome !!????????????????????
Sterkte en geniet ook van het laatste stuk

Veronka

Na vandaag (zondag) nog 2 te gaan, Ellen. Volhouden en focussen op de lekkere koffie in Rome. Hup Ellen, hup Ellen, hup, hup, hup. Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!