ellenloopt.reismee.nl

Mortara

He he, aangekomen in Mortara. Wat een reis! Vanmorgen om half 7 uit huis, dus ruim 15 uur onderweg. Ik moest nog 2 uur in Novara wachten op mijn aansluiting, en aangekomen in Mortara is mijn gereserveerde hotel veranderd in een sushi all you can eat. Gelukkig was er tegenover nog een albergo, daar ben ik nu. Het regent hier nl. keihard, ik hoefde dus niet lang door de regen. Dat ik aangekomen ben, geeft me veel rust. Het was best spannend met alle overstappen en de omweg via Barcelona. Ik was zo bang dat de rugzak niet meegereisd was!! Maar alles is goed, zit nu mrt een lekker biertje en ga zo meteen naar bed. Morgen staat het onrbijt om 8 uur klaar, dus ok kan rond 9 uur aan de eerste etappe beginnen. Zoooooooo'n zin in!!

Reacties

Reacties

Ellen

De herberg waar ik ben, is vlak bij het station. Moet nog wennen aan het pinnen van de locatie.
Groetjes,
Ellen

Wim Owel

Bon via !

Ellen

Gracias!!

Jenny Omvlee

Fijne tocht!

Karin Engbers

Stoer hoor! Veel plezier en geniet

justdeleeuwe@yahoo.com

Morgen een mooie eerste dag!groet Just

Anke Versteeg

Veel plezier morgen. Ook deze tocht begint met de eerste stap!

Cora

Vreemd dat een gereserveerd hotel ineens een eettent is geworden! Slaap lekker en morgen een fijne eerste wandeldag!

Wim van Marja

Succes,

Route op https://www.pelgrimroutes.nl/wegnaarrome-voettochten.html ziet er geweldig uit.
Het beste ook met het weer.

Karen

Over een paar minuten je Italiaans ontbijtje!! Eet smakelijk voor straks en heel veel plezier met het wandelen!!
????

Ineke de Graaf

Veel wandel plezier. Ik ga je volgen????

Madeleine

Succes en heel veel plezier! En laat de regen 'n zonnetje worden...

Marja

Héél veel wandelplezier en leuk om je zo te volgen !!!!

Anja

Wat goed van je! En heel veel loopplezier!

Monica

Geniet ervan!

Ellen Warffemius

Leuk om je te volgen. Ja zo'n reis moet je vaak even doorheen. Nu de focus op het wandelen. Geniet ervan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!