ellenloopt.reismee.nl

Lazio V

De laatste loodjes wegen uiteindelijk toch weer hrt zwaarst. Eerst door een archeoligisch park zonder uitleg. Of ze het dan vergeten of niet belangrijk vinden ... Vandaag langs de Via Trionfale gelopen. Het begon bij huisnummer 13.945, heus waar! En moesten tot 6415. We hebben daar ong. 2 uur over gedaan. Het was best gevaarlijk af en toe. Vreselijk, al die auto's om je heen met alle lawaai. Als je zo lang weg bent, kun je ook alle herrie niet meer zo goed aan. En ook niet het verkeer en alle mensen. Maar nu in de herberg met schone lakens en handdoeken. Morgen gaan we op tijd weg en zijn dan vroeg in Rome. Of ik dan al gelijk afscheid neem van de wandelmaatjes Johannis en Doris, weet ik nog niet. Ik vind het ook wel fijn om nog even alleen te zijn voor ik naar huis ga.

Reacties

Reacties

Maria

Je hebt t gehaald dus! Geweldig!!
Hoop dat er nog iets van je is overgebleven! Geniet nog ff!!

Ellen

Fijn Ellen, je bent er bijna!
Chapeau. Fijn dat je Reismaatjes hebt ontmoet. Geniet van je prestatie.

Karen

Nog even op de tandjes bijten!!!
Stoer dat je dit doet!!

Elly

Ik stuur je in gedachten gladiolen. Petje af Ellen!

Paula

Gefeliciteerd! Je hebt het gehaald, in gedachten geef ik je een grote bos bloemen, een lekker wijntje, een gezellig dinertje en een mooie warme kamer om te overnachten. Geniet van het halen van de eindstreep en ga wennen aan de drukte om je heen. Het weer is helaas ook al lang prut hier, maae de weermannen beloven beter weer.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!