ellenloopt.reismee.nl

Rome II

Vanochtend om half zes opgestaan om een uur in de rij te staan. Om half 8 zaten we klaar voor de audiëntie bij de paus. Die begon om half 10. Het duurde allemaal erg lang, maar het leuke was dat ik maar 20 metrr van hem af zat. Hij is heel rustig, maar straalt toch uit dat hij vrede, tevredenheid, alle mensen gelijk enz, wil. Hij is heel enthousiast ontvangen en ging op bepaalde personen toe. Heel menselijk allemaal.

Morgen weer vroeg op, naar dan om naar huis te gaan. Heerlijk!! Zo'n grote stad is niks als je een maand door de natuur gelopen hebt. Nu nog naar de trevifonteinen.

Karen

Een hele goede reis terug naar huis met veel mooie herinneringen!!

Marja

Goede reis terug, Ellen. Gefeliciteerd - je bent echt een doorzetter. Wat een avontuur en ervaringen heb je gekregen - was leuk om te lezen????????

Paula

Je moest vroeg op om op audiëntie bij de paus te mogen, maar wel een unieke ervaring. Zo dichtbij zie je hem waarschijnlijk nooit meer. Nog een nacht doorbrengen met de Romeinen en dan terug naar Holland om met je hoofd in Koningsdag te vallen. Lijkt mij ook wel weer een uitdaging. Maar gewoon naar huis is denk ik wat je wilt. Een goede terugreis!

Maria

Geweldige ervaring! Ik bewonder je! Hele goede terugreis!!