ellenloopt.reismee.nl

Lazio IV

Rome is zowat in handbereik. Nog 33 km te gaan. Morgen nog een etappe van 28 km en dan dinsdag een triomftocht van 5 km door Rome. Wat is het toch allemaal snel gegaan. Vrijdag nog in een klooster met nonnen geslapen. Maar de nonnen wilden geen contact, en het was er zo vreselijk koud!! De volgende bed & breakfast had taart als ontbijt. Vandaag zijn we in een gewone herberg. Vrijdag hadden we een tocht vol verbazing. Wat de Italianen toch allemaal uit de auto gooien, naar het bos brengen. Koelkasten, auto's, huisvuil en de rest. Zo jammer van het landschap. Ook veel huizen staan onafgemaakt. Alsof ze ineens geen zin meer hebven, hrt geld op is. Zo staan er ook veel lege fabrieken, garages etc. Gisteren zijn we een lang stuk door een natuurreservaat gegaan. Mooooooiiii!!! Soms vind ik Lazio mooier dan de Toscane. Veel meer bos en afwisseling. Vandaag ook zo grappig, komen we uit het bos op een alpenweide, liggen daar hondrden Italianen tussen de koeien te recreeren. Zie de foto's.

InFormella aangekomen, is daar een museum met een trap met alle etappes van de Via Francigena. Zo mooi om te zien, ik heb zoveel etappes gehad en zulke mooie herinneringen. Dat gaat dan allemaal doir je hoofd en maakt je toch weer emotioneel. Ach ja, dat krijg je na 800 km. Hoe lang heb ik niet gedacht, eerst maar eens zien dat ik de helft haal. En nu, kort voor het einde!!

Marja

succes met de "laatste lootjes" !!!!!!!

Tineke

Wat een ervaringen maak jij allemaal mee! Succes met het laatste stukje en geniet van Rome.

christel

Wat ontzettend stoer.
bijna de heeeeele 800 km!!! erop zitten
Verdiend, om morgen een 5km lange triomf-tocht door Rome te mogen maken.Ik zou zooo wel tussen het publiek willen staan om je toe te juichen.
Heeeele fijne tijd en tot ziens op Kaasjeskruid

Cora

Wat een eind 800km! Heel goed dat je dit gedaan hebt.