ellenloopt.reismee.nl

Toscane I

Gisteren in de Toscane aangekomen. Ik loop de hele Toscane van noord naar zuid. Gisteren was hrt een moeilijke etappe, steil naar beneden over glibberige stenen. Ik was 's avonds zo moe, vroeg naar bed!!

Vandaag al weer stukken beter en de bergen zijn voorlopig uit zicht. Rond Siena wordt het weer op en neer. Onderweg zie je toch nog steeds dat Italianen van ales langs de kant van de weg smijten. Vandaag een wc spoelbak, kinderwagen, verwarmingsketel en honderdduizend andere dingen gezien. Zo zonde van de natuur!!

Alles bij elkaar heb ik bijna 300 km gelopen. Nog 100 en ik zit al op de helft!! Zo meteen eten met een Francaise, een aardoge vrouw waar ik de kamer mee deel. Tot nu toe valt het eten tegen, ik hoop dat het vanavond lekker is!!

Reacties

Reacties

Veronka

Tijdens m'n looprondjes loop ik in gedachten met je mee. ????

Virginie

Jee Toscane! Wat is het (naast al het afval haha) daar toch prachtig he? Wij kunnen niet wachten tot september, dus stiekem jaloers dat jij er nu al bent. ! Veel plezier en geniet ervan!

Cora

Toscane is zo mooi! Jammer van al dat afval. Tja dat zie je niet als je er met een auto doorheen rijdt, denk ik. Alweer 300 km gelopen, veel plezier nog verder!

Maria

Gaat lekker he?
Jammer dat de Italiaanse leuken zo tegenvalt, staat zo goed bekend! Loop je ook door de stadjes, zoals Siena, want die zijn prachtig!! Heel veel succes verder! Lfs,

Elly

Tja, typisch zuidelijke gewoonte, ik zie het in Griekenland ook wel. Gewoon om en overheen kijken Ellen. 300 km al, ik doe het je niet na ;-)

Tineke

Geweldig om al je ervaringen te lezen. Zet 'm op voor de laatste helft.

Paula

Je glibbert wat af! Ik had helemaal niet gedacht dat het glad zou zijn. Ik dacht dat je alleen maar lekker zou lopen of puffen in het zonnetje. Toscane is wel een mooi gebied! Ik zou een actie beginnen tegen het zwerfvuil. Bijvoorbeeld met stift op elk groot ding (je moet keuzes maken) ELLEN en dan een getal zetten. Je begint bij ELLEN1 en dan doortellen, voor mijn part tot miljoen. Het liefste nog een foto ervan maken,maar dat is denk ik niet goed te doen. Vervolgens kan je er in Nederland weer iets mee. Bedenk tijdens het lopen wat je wilt: een tentoonstelling, boek, handtekeningen actie. Je hebt tijd genoeg om iets unieks of ludieks te verzinnen. Geen goed plan: loop dan maar gewoon door en stoor je niet aan het afval. Wandel ze, bijna op de helft!

Trudie

Wat goed van je, alweer zo ver op je tocht. Ik hoop dat het echte Italiaanse eten op je "pad" komt. Je hebt wel wat power nodig. Kanjer!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!