ellenloopt.reismee.nl

Toscane Iii

Ik heb nu 550 km gelopen, nog 250 km te gaan. Voor die paar km heb ik nog 11 dagrn tijd. Het einde komt in zicht! Nu is de Toscane zoals we die kennen vanuit de reisgidsen, heuvels, cipressen, blauwe lucht, witte wolken, panorama uitzichten over verre heuvels. Heerlijk!!!

Eindelijk ook een hostel geboekt in Rome. Op dinsdag 25-4 ga ik aankomen. Als het lukt ga ik dan woensdag naar de audientie van de paus. Dondrtdag 27-4 vlieg ik weer naar Nederland.

Ik heb nu ook twee leuke wandelmaatjes, het us gezellig lopen, we hebben erg veel lol samen.

Reacties

Reacties

Paula

Nog 250 km in 11 dagen, dat gaat een appeltje eitje worden voor je. Met wandelmaatjes wandelt het nog aangenamer. Je hebt al een hotel in Rome en je wilt op audiëntie bij de paus. Spannend! Je komt op Koningsdag terug in Nederland, net op tijd voor een audiëntie met Willem. Geniet van de laatste 250 km.

Maria

Hoi El, heb weer ff al je vragen gelezen! Wat n geweldige ervaring maar wat is t ook bikkelen!! Het lijkt me echt n geweldige ervaring! Neemt nooit meer iemand van je af! Ik jou van avontuur dn wandelen maar dit doe ik je niet na!
Wat is Toscane toch mooi he?
Geniet er maar heel erg van!!
Hoor niets over zere voeten.....blaren? Heeeel veel plezier nog!

Ricky

Ha die Ellen, Nu is het alleen nog maar genieten. Mooie omgeving, lekker weer en niet meer zo veel kilometers per dag! Fijn he als mensen zo behulpzaam zijn en je na zo'n dag naar je slaapplek willen brengen. Zo te lezen ga je naar de paus, is dat voor alle mensen die de tocht maken? Heb je een intentie bij het bezoek aan de paus?
Geniet van het mooie weer hier is het nu kouder dan met de kerst hoorde ik bij het nieuws.
Lieve groetjes Ricky

Toos

Hallo Ellen, bij toeval kom ik op je blog. Wij gaan 24-4 naar Lucca en lopen dan 10 dagen tot San Quirico/Montalcino. Niet als pelgrim maar als toerist. Leuk om je verslagen te lezen, wij kijken er erg naar uit om door Toscane te lopen.
Veel succes nog met het vervolg van je tocht!

Cora

Gelukkig het eind komt in zicht, ik mis onze maandaglunches, -wandelingen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!